Semester 2017

Trots att jag varit sjuk större delen av semestern så har jag hunnit med hur mycket som helst. Här kommer lite bilder från semestern, men som alla vet så är ju de bästa ögonblicken oftast när kameran ej är redo.

MIDSOMMAR

Startade semestern med en midsommarhelg utöver de vanliga. Blev medbjudna till Per Nystedts sommarstuga vid Örlen i Tibro. En heldag med 7-kamp god mat och trevligt sällskap.

TRÄNING

En av de absolut finaste traditionerna i sommarstugan är den obligatoriska gruppträningen,det är ej obligatoriskt att delta på träningen men man ska iallafall vara där och bidra med något. Dock har de bara blivit 3st träningspass den här semestern pågrund av en förkylning och en efterföljande bihåleinflammtion för min del.

Notis: Här ser man tydligt att Jag och Ewe är genetiskt lika i våra kroppar då vi ligger med händerna lika.

UTFLYKTER

En tripp till Brunneby och Cloetta Center.

TITANIC Exhibition

- En utställning där man går runt med hörlurar och får människorna på båtens livsöden upplästa för sig. Utställningen handlade såklart lite om båten och prylarna men framförallt om människor på båter, deras drömmar. Gåshud och tårfyllda ögon utlovades. 

LÄGENHETSKÖP

Första veckan på semester så var jag och Olle på besök hos banken samt fastighetsbyrån, vi har alltså köpt oss en egen lägenhet och jävlar vad härligt de känns. Skrivit på så många papper och har egentligen ingen aning om vad jag skrivit under på men jag hoppas Olle vet. Det blev alltså en lägenhet centralt på Gustavsgatan i Örebro, och imorse när jag gick till jobbet klockade jag att det tog 7min att gå till jobbet (TAGET). Har denna vecka börjat med att måla och besökt ikea ett flertal gånger. 

HÅKAN HELLSTRÖM

Med en underbar kvartett.

FINBESÖK

Fick besök med övernattning i sommarstugan av Felicia och Sara med deras Nelson och Lycka. Bebismys i ett dygn och få krama om mina Skövdetjejer var en höjdpunkt på semestern. Att de har skapat 2 av de sötaste små människor på denna jord är jag ej förvånad över.

FISKE

ÖVRIGT

Utöver allt detta så har jag blivit bjuden på trevliga middagar med båda mina familjer och ett 2års kalas för Harrybuss som jag är bonusfaster åt. Umhgåtts med guldklimparna i Knutte. Badat Naken. Nya tatueringar. Myst med Koda. Morgonpromenader.

Kommentarer:

1 Sandy:

<3

Kommentera här: